[dipl_breadcrumb breadcrumb_layout=”layout2″ separator_type=”icon_separator” separator_icon=”=||divi||400″ separator_size=”13px” separator_color=”#000000″ use_home_link_custom_text=”on” home_link_text=”Strona główna” disabled_on=”on|off|off” _builder_version=”4.19.2″ _module_preset=”default” custom_margin=”-6px||-4px|||” global_colors_info=”{}”][/dipl_breadcrumb]

MAPA BRANŻY INTERAKTYWNEJ IAB POLSKA

Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska to wyszukiwarka i usystematyzowane kompendium wiedzy o firmach i ich markach działających na polskim rynku internetowym.

Naszym celem jest maksymalne ułatwienie kontaktu między klientami a wykonawcami/partnerami. Jest to możliwe dzięki wyszukiwaniu i możliwości filtrowania firm według określonych kategorii rynkowych.

Mapa aktualizowana jest w grudniu każdego roku i wydawana także w formacie PDF. POBIERZ NAJNOWSZĄ EDYCJĘ 2023/2024 >>

Obecna, dwunasta edycja Mapy Branży Interaktywnej IAB Polska zawiera 425 logotypów marek pogrupowanych w 57 kategorii w 9 obszarach:

• Kreacja i realizacja
• Programmatic
• Narzędzia
• Powierzchnie reklamowe
• Analizy
• E-commerce
• Usługi
• Edukacja
• Ambasadorzy digitalu

Łącznie do bieżącej, 12. edycji Mapy przystąpiło 226 firm, które zgłosiły 315 marek działających na polskim rynku interaktywnym.

Szukasz firmy z branży interaktywnej do współpracy? Przejdź do wyszukiwarki >

Chcesz dołączyć do Mapy? Zapoznaj się z cennikiem i warunkami zgłoszeń >

Do 2022 projekt ukazywał się tylko w formie PDF pod nazwą Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska.